Manószívárvány & Tündérpor

Bogyóföldön mindenki eper és feketeribizli és nem esznek semmi mást csak szivárványt meg szivecskéket ^_^

Friss topikok

Linkblog

Archívum

...talán mégis.+ szerelem így.

2009.03.07. 13:39 | Bogyóné (törölt) | 2 komment

juci írt nekem iwiwen. pfff azt hittem leesek a székről. úgy állította be az egészet mintha én kezdtem volna a vitát. miközben Ő támadott Rám és a Dávidra. megállazeszem.:/ mondtam neki, hogy semmi rosszat nem tettem és ,hogy ő kezdte nem én. és hogy megbíztam benne a barátnőmnek hittem stb. [remélem kibékülünk nem szeretek rosszban lenni senkivel sem:/]

 

napról napra jobban ráeszmélek mennire odavagyok a Dávidért. :] szeretlek bogyó <3

A bejegyzés trackback címe:

https://bogyolade.blog.hu/api/trackback/id/tr98987283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása